Saturday, April 30, 2011

e....fu

musuh..tau ape 2 musuh?
Musuh adalah entiti yang dipandang sebagai merugikan atau mengancam tegas. Istilah ini biasanya digunakan dalam konteks yang lebih besar dari perang, untuk menunjukkan sebuah kumpulan pembangkang sebagai ancaman.( http://en.wikipedia.org/wiki/Enemy)
ni org berpelajaran yg ckp. kalau bg aku musuh ni mcm benda yang aku xbolh nk tgk.
kalau tgk aku tgk makan pn aku tggl nasi 2. kalau aku. kalau org lain aku mmg xtau la.
dh byk kwn pn jadi musuh. aku pn dh rasa. cme smapi skrg aku x reti secara detail ape 2 musuh.
nk buat teori sendiri pn ssh. tp kt kelas ad yg pggil aku bandura. kre ok la 2. ad jgk teori dy buat..hahaha
aku rasa musuh ni sesuatu yg menyekik. kalau ad musuh baling sampah, aku ske, aku nk lipat gunting samapah 2. syok ooo.hahaha.sori ni imaginasi jela.. xde yg real. aku ngntuk ni. sape nk tdo jam la

No comments:

Post a Comment