Friday, April 29, 2011

bila belajar bg org nme.. perh!!!!

musibah2....biar musibah dari si sial pembawa malang. badi ko hampir melekat kt aku. aku xkisah org pggil jugah asalkan jgan pdgr nma ko. dalam byk2 nme yg ad, nme ko plg menyakitkn telinga ni. dalam bab mengututk awek mmbr2 aku xbolh nk ckp sbb aku bunyi sepatah mst nme ko akan disebut. pdhal kte mmg pnh kapel ke. aku plg takut ia betl2 terjadi.
2. nk smakan aku ngn babi ye.. hahaha. ad jgk kuda. tq2. ko ckp ko mentg ape ntah yg cute sgt 2. heran2. mata aku making juling ke??? kawan2 tlg check mata ni. rosak kot. kne pkai spek 24 inci la lpas ni. mgkin ko jgk la punca aku xdpt markah penuh melompat hari 2. sbb aku xblh tgk gajah yang dikacuk dengan badak dikacuk pula dengan anjing dikacuk lagi dengan babooon (babi pn ok).
ko sumber pemusnah, ko la smuanya (merujuk kpd -ve je ye). aku diam aku sabar. ko ingt ko je ad limit. aku pye limit dalam reban ayam?
3. slgi ingt ko aku jd biol tau x? knpe la aku blh jmpe golongan mcm ko kt tempt mcm ni. xde tmpat lain sgt ke. ko ingt aku bhgia ke mengarut mcm ni? nk mengrt mst kne ingt ko. ingt ko la plg menyeksakan. plg aku xnk. aku mmg kejam kt si kejam. mmg semnjak 2 3 4 5 6 7 menjak ni aku xde dgr org ckp aku baik. aku bangga skli lg. hasil yg KU BUAT menjadi. ko ingt aku baik? ( mmg x ko ckp x baik) ko buat keje ko, aku buat keje aku. kalau ko agak2 xde kje nk buaty ko jg la benda lain. aku dh ad org nk jg. gambar pn ad dibawah. kalau nk tgk sesangat.

ko ckp kt aku ble smua nk abis? ckp1!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
sbb bhsa ko terbaiekkkkk ko la aku nk merokok pn xde asap ko reti x?
owh ko pandai gne ayat kias mengias, sori la ni bukan gelangan ping pong untuk kias mengias. ni
bukan ape la nk merepek sbb mmg hobi aku merepek x tntu pasal sbb ad yang mmberi aku pasal untuk merepek. ni wktu tido aku, sbb ko hlg mood.

No comments:

Post a Comment