Wednesday, November 24, 2010

bodo

bodo bodoh


ape aku dh buat ni? memang aku dh jadi hipokrit betul2 ke?
kepada sesiapa yang doakan aku jadi hipokrit, trma kasih menggunung aku beri. nk hadiah datang je rumah sebab penyepak dan penerajang aku sentiasa menunggu. nk lebih baik aku boleh bagi lompat gunting. xde masalah la cuma sakit tulang belakang je kot.
aku nk mintak maaf la kt kamu yang selama ni aku buat silap. bila kamu xde, aku jadi sunyi pulak. roda tetap berpusing dan aku kt bwah dh kot ni. mau je terjun dari roda 2. nk terjun karang langgar amanat jadinye.
bila kamu ad, kamu selalu buat aku hilang sunyi. kamau sanggup buat ape je. kamu pn selalu buat aku senyum.
ni boleh kire nasib ke?
macam bukan nasib je. memang patut kte x bersama sebab kamu perlu orang yang boleh membahagiakan kamu. kamu pn perlu orang yang prihatin. selama kamu bersama aku pn kamu je banyak berkorban. sampai kau pn jadi malu. walau ape pn keputusan yang aku ambik, seboleh-bolehnya aku xnak undur langkah sebab kalau nk ikut permainan chess pn setiap langkah penentu kemenangan. guna langkah sama pn boleh bawa kelebihan pada pihak lawan. setiap orang bermakna termasuk pawn. kalau kau jadi rook pn aku kne lindungi pawn sebab pawn pn boleh tawan raja.
seriusly, aku agak menyesal ngan langkah bishop aku buat 2. mungkin jodoh sampai kt situ je untuk kita sama2 bergelak mengilai mengumpat. sekarang aku xnk buat pusingan 180^. agak mustahil kamu boleh maafkan kamu, nanti aku kan buat pengakuan terbuka. aku xlarat tanggung. aku bukan buat macam artis 2, 2 poyo je. aku ad cara kau sendiri. kamu jangan susah2 nk bela aku lgi. hati kamu baik cuma keadaan ynag buat kamu jadi macam ni. aku dh jangkakan semua ni cuma aku xsangka sampai sggup putus kawan. aku cuma terlupa prinsip yang aku juangkan untuk seketika. selepas ni aku kne tambah prinsip lagi untuk menjadi____--_.
ape yang kamu nk kata adalah hak kamu. aku xmampu buat ape2 lg. cuma kemaafan yang aku pinta. semakin kita macam ni ,aku langsung x aman. ad je yang x kena. aku akan cuba hubungi kamu lagi. kalau mampu




(pesanan dari alam mimpi)
just 4 u..friend

No comments:

Post a Comment